idag har vi varit på familjens dag i trädg...

imag1724 (MMS)

idag har vi varit på familjens dag i trädgårdsföreningen. Jag och Ana skulle självklart köra sumobrottning i såna där stora dräkter. Haha, jäklar vad jobbigt det var. Men oj så kul! jag vann då självklart ;) Efter det blev de en pizza innan Emil gick till sitt jourpass på jobbet. Jag, Ana och Lea hann även med att titta på lite bugg och Lea fick även gosa med moffa lite. Nu på kvällen så kom Mirelle, Kevin (mirelles bebis) och Felicia förbi :) Trevligt och så slapp jag vara själv under kvällen. Imorgon tänkte jag sätta mig och plugga järnet! Tror Lea har kommit in i någon fas, för nu är det en liten gnällfis vi har här hemma. Inget förutom mamma duger. Visst jättemysigt, men det vore skönt om pappa också kunde vara lika kul. Men det ändras väl senare. Vägrar sova i sin säng gör hon med. Något vi måste ta tag i! Och även att asluta amma på nätterna. Nu är det natti natt för min del! Lea sover redan så sött här bredvid mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0