Mycket nytt

Först hade jag inte tid att fortsätta att uppdatera i bloggen och sen blev det bara ett dåligt samvete. Så då lät jag bli att blogga överhuvudtaget. Men nu har jag tänkt att försöka börja igen! Jag som har så mycket tid nu?! Ha..

Lea har hunnit bli stor nu, hon blir 9 månader den 25e. Herregud, vart har tiden tagit vägen? Hon växer så det knakar och är fortfarande en långsmal tjej. 5 stycken tänder har hon fått, tre uppe och två nere. Hon säger mamma och pappa. Kryper gör hon inte, men kan dra sig fram lite. Det som är roligast är att gå omkring med någon som håller i händerna. Så jag antar att hon inte kommer att krypa alls. Hon är en bestämd liten dam som vet vad hon vill. Hon är väldigt tydlig. Hon har mitt humör och Emils envishet.. Det blir kul sen när hon blir lite äldre.

Jag kommer ha fullt upp nu i höst då jag ska plugga flexibelt på heltid samtidigt som jag kommer vara hemma med Lea. Det kommer bli tufft, men riktigt kul! Och Emil jobbar ju bara 75%. Så lagom till jul nästa år är jag undersköterska! Letar just nu efter böcker till utbildningen, så hojta til om ni vet någon som har dom!



Behöver hjälp med en ny design!! Finns det någon vänlig själ som vill hjälpa till?

Någon som vet hur man bloggar från mobilen? Har en HTC..


Lea nyss fyllda 8 månader är och shoppar med mamma!


Kommentarer
Postat av: filippa

jag kan hjälpa dig med designen tror jag. Skicka ett mail till mig om hur du ivll ha det och ditt lösen osv så kan jag kolla påt! [email protected]

2011-08-11 @ 12:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0