Test

Vad heter ni? Isabelle och Emil
Hur träffades ni? Hade häst där Emil bodde
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 år och 9 mån
Är ni förlovade? Ja <3
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja, en underbar dotter
Har båda körkort? Nej, bara Emil
Kommer du ihåg er första kyss?
Ja självklart
Vem sa "Jag älskar dig" först?Emil
Vem är äldst? Emil. 2,5 år äldre.
Vilka stjärntecken är ni? Skorpion och vädur
Vem fyller först på året? Emil, i mars
Vem är längst? Emil
Vem sjunger bäst? Jag, fast knappt haha
Håller ni i handen på stan? Ibland
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja, knappt
Vad har ni gemensamt? Väldigt mycket
Blev du kär i första ögonkastet? Ja! <3
Har ni någon speciell låt? Ja, "Disturbed - Darkness" , "Yiruma - Kiss the rain"
Har ni några "fri kort"? Haha nej
 
Har ni stora framtidsplaner? Ja det tycker jag
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej
Vilket är ert bästa minne? När vi träffades och när vi fick Lea!
Vem lagar bäst mat? Båda
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser framför tvn oftast
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Vi försöker 
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, inte särskilt. Någon mil eller två.
Blir du lätt svartsjuk? Jag är ganska svartsjuk ja, haha. Dumt egentligen!
Brukar ni bråka? Ja, självklart.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och. Lite mer ringa tror jag.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans armar!
Vad använder ni för preventivmedel? Kopparspiral
Brukar nån av er prata i sömnen? Emil gör det!

Kommentarer
Postat av: sofie :-)

Sv: ja, det är jätteroligt! Kom idag på posten så nu blir det att sitta och bygga & inreda hus ikväll när Teo sover!:D

2011-08-18 @ 11:43:52
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0